· 

IHeartRevolution make-up

Wat hebben ze van IHeartRevolution leuke dingen te koop bij verschillende Kruidvat winkels in Nederland. Ik ben echt wel fan van dit product want het ziet er leuk en vooral schattig uit. Het zit in leuke doosjes en het is in verschillende vormen en kleurtjes. 

 

Ik heb zelf 4 blushes en highlighters, 2 oogschaduwpaletten en 1 overheerlijke fixing spray. 

Omdat ik er altijd op uit ben om make-up voor kleine prijsjes te kopen, zag ik nu dat er een aanbieding was bij Kruidvat. 1+1 gratis !!! 

 

Dus dat betekend inslaan, inslaan en nog is inslaan. Omdat er veel verschillende soorten zijn is het erg leuk om ze allemaal te hebben als collectie.  

 

De producten van IHeartRevolution zijn van het originele merk Revolution. 

 

De blushes en highlighters lijken op het eerste oog ontzettend fel maar wanneer je deze aanbrengt op je gezicht valt het reuze mee. Je kan het natuurlijk zo donker aanbrengen als jezelf wilt. 

 

 

Ook heb ik 2 oogschaduw paletten meegenomen. Het zijn niet hele grote paletten. 

Er zit in het palette met de glitters 9 kleuren. En in de lange roze palette 12 kleuren. Toevallig zijn ze beide roze. Ook de kleuren in de palette zijn roze, rood en paars/bruin. 

 

De oogschaduw heeft veel pigment waardoor je niet veel hoeft te gebruiken. Wat mij vooral opvalt is dat wanneer je met de kwast over de kleur heen gaat, dat er veel oogschaduw los komt. Dit vind ik persoonlijk wel jammer want bij mij is het altijd het probleem dat, dat op mijn wang valt of wanneer je de kwast aftikt dit verloren gaat. 

 

De oogschaduw blijft bij mij wel de gehele dag zitten en dat vind ik echt een pluspunt. Ook deze palette zijn leuk om te sparen. Je kan ze heel leuk neerzetten in houders zodat je tijdens het openen van je make-up lade of kast een WAUW look krijgt. 

In deze palette zitten 9 kleuren en een spiegeltje. 4 kleuren met glitters erin verwerkt en 5 kleuren zonder glitters. De kleuren bevatten allemaal veel pigment brengen zich gemakkelijk aan op het oog. 

 

Deze palette is leuk als je een avondje gaat stappen want, het is best wel roze. Natuurlijk is het leuk om roze te dragen maar tijdens het uitgaan staat het nog leuker. 

 

Ook deze palette is roze maar deze heeft ook wat meer donkere kleuren. Wat mij opvalt is dat de 9 kleuren die in het andere palette zitten ook in deze zitten verwerkt. 

 

Wat ik wel erg leuk vind is dat er ROOD in zit. En ROOD is mijn lievelingskleur dus die ga ik zeker weten veel gebruiken. Ook deze palette heeft veel pigment en is fel op de ogen wanneer je deze aanbrengt. 

 

In deze palette zit geen spiegeltje maar, wel 4 kleuren extra en dat voor de zelfde prijs. 

 

Ik ben blij met deze paletten en kan niet wachten om vele looks te maken. 

 

Liefs X

 

Lian

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0