· 

Therme skincare FINN SAUNA

Therme heeft een nieuwe lijn uitgebracht. De 'Finn sauna' lijn. 

De Finn sauna lijn heeft 6 producten waarvan ik er 3 gebruik. 

 

Ik gebruik de Fresh Shower Gel, Fresh Shower Scrub en de Fresh Body Butter. Ik vind de producten fijn maar de geur beleef je alleen onder de douche en dat vind ik wel jammer.. Want er zit echt een heerlijke eucalyptusgeur aan en die verdwijnt eigenlijk gelijk. Wat ik wel echt prettig aan dit product vind is dat je een super fris gevoel krijgt omdat er menthol in zit. Ik heb ze op de huishoudbeurs gekocht. Maar ben ze pas vorige week gaan gebruiken omdat, ik eerst mijn andere douche producten op moest maken. Ik heb deze 3 producten gekocht op de huishoudbeurs voor ongeveer €15,- 

De Body Butter is voor mij een lekker product ALS ik het gebruik.. Ik ben heel slecht in smeerseltjes opdoen na het douchen.. Ik probeer het wel maar ik vergeet het eigenlijk veel te vaak. Maar deze Body Butter is totaal niet vettig, sterker nog... hij trekt ontzettend snel in je huid en voelt heerlijk fris aan en blijft een kleine tijd flink ruiken naar eucalyptus. De Body Butter houd wel langer de geur aan dan de shower gel en de scrub.

De shower gel is een fijn product en het schuimt best wel lekker en de eucalyptus geur is best wel aanwezig wat ik zelf ontzettend fijn vind. Ook bij dit product voelt het verfrissend aan wanneer je dit gebruikt. Dit komt omdat er menthol in zit verwerkt. Wat ik alleen jammer vind aan dit product is dat de geur niet lang aanwezig is maar eigenlijk direct weer verdwijnt. 

De Shower Scrub, je moet er echt van houden. Want de scrub korreltjes zijn best wel hard.En ik vind dat zelf ook best wel fijn want, ik heb dan het gevoel dat alle dode huid van mijn lichaam is. Maar ook bij dit product verdwijnt de geur snel maar word het verfrissende gevoel veel sterker omdat je je huid natuurlijk scrubt. 

Ik denk dat ik de scrub nog zeker een keer ga kopen maar de 'Shower Gel en de Body Butter' niet. De geurbeleving onder de douche is echt heerlijk. Het lijkt net of je in een sauna zit. 

 

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden.

 

Liefs,

X

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Beauty By Bibi (vrijdag, 10 mei 2019 13:37)

    Ik hou van Therme! Leuk artikel.

  • #2

    Milou (vrijdag, 10 mei 2019 13:43)

    ik gebruik eigenlijk nooit iets van Therme, misschien maar is doen. :)

  • #3

    Renée van der Hoff (vrijdag, 10 mei 2019 17:33)

    Ik gebruik zelf alleen maar producten zonder SLS, zit dat hierin?