· 

Mijn mening over de James Charles palette

Dit is zo GAAF-product dat ik bijna denk om alleen nog maar dit te gaan gebruiken voortaan. Maar dat zou ik zonde vinden van al mijn geld wat ik in mijn andere make-up heb gestoken. Maar jongens, dit is echt alle waar naar zijn geld. Wat een te gek product. Ik word hier blij, gelukkig en heel zelfverzekerd van.

 

Ik heb bij mezelf een groene smokey eye gemaakt. Ik vind smokey eye altijd mooi en super sexy- en vrouwelijk. Zelf vind ik dit een best makkelijke techniek die je snel kan leren via Youtube of Pinterest. Smokey eye kan je in wel duizend kleuren maken.

 

Ik heb nu best donkere kleuren gebruikt omdat ik een mooie smokey eye ging maken. Maar wat mij opviel, is dat hij heel lekker smeert. Hij blende erg mooi in elkaar, en hij is ontzettend gepigmenteerd waardoor je maar een klein beetje nodig heb. Hierdoor kun je dus langer met je palette doen WINWIN situatie dusss!!!

 

Meiden, zit jullie nog te twijfelen of je dit zou aanschaffen ? Ik kan je alleen maar zeggen : DO IT GIRL!

 

Het is een fantastisch product en ik hoop dat jullie geïnspireerd zijn.

 

Liefs van mij,

X

 

Ik ben blij, ik ben blij, ik ben blij en ik ben blij.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0