· 

Morphe X James Charles oogschaduw palette

Jaaaa, woehoe. Het is er, ik heb de enige echte Morphe oogschaduwpalette opgehaald van James Charles. Ik ben er zo ontzettend blij mee !!

Omdat ik geen creditcard heb of een Paypal account moest ik via een andere weg deze fantastische super gepigmenteerde oogschaduwpalette en jahoor, ik heb hem gevonden op Marktplaats en ook nog eens super dichtbij. 

 

Mijn hart sloeg over toen ik hem eindelijk in mijn handen had want, ik was al zolang opzoek naar dit pareltje. En nu eindelijk heb ik hem en kan ik er mee aan de slag. En het beste is nog dat hij helemaal nieuw. Ook de folie met de namen van de kleuren zit er bij. 

 

#SUPERBLIJ

Ik heb hem gekocht bij een meisje dat er toevallig 1 op Marktplaats had staan. Ze had alles er nog bij. aankoopbon en de doos waar het serienummer op staat. Op de voorkant staat James Charles zelf met een kwast in zijn handen en zijn ogen zijn in de kleuren die ook terug te vinden zijn in het palette. 

Op de achterkant heeft hij een bericht achter gelaten en zijn handtekening gezet. Ook is op de achterkant het serienummer te vinden. 

Dit is het bericht wat hij heeft achter gelaten. 

 

''Hi sisters! 

James Charles here and welcome back to my palette! I love glam, but i also have a huge passion for crazy, colorful, outside-of-the-box makeup, and i created this palette with that in mind. I included every beautifully formulated shade necessary to create literally every could possible imagine. I can't wait to see what you come up with when you unleash your inner artist 

James Charles'' 

Het is een zwart palette met glimmende letters er op gedrukt, het is simpel maar hierdoor is het ontzettend mooi. Wat mij ook opvalt is dat de palette ontzettend groot is. Hij heeft het formaat van een A4 papier. De palette is ligt en is best wel dun. Je slaat de palette het zelfde open zoals je dat bij een laptop doet. Wanneer je de palette weer dichtdoet, blijft hij goed dicht zitten omdat er magneetjes in zitten verwerkt. 

 

Het palette telt 40 super gepigmenteerde kleuren 33 kleine rondjes en 7 grote. Het zijn heel veel verschillende fel gekleurde kleurtjes die ik zeker ga gebruiken om verschillende looks mee te maken. Er zit ook een plastic velletje bij waar alle namen op staan van de kleuren die ook ter bescherming over de kleuren heen zit. Op de binnenkant van de bovenkant staat 'unleash your inner artist'

Ik heb een aantal kleuren op mijn arm gezet en dat ging ontzettend gemakkelijk. De kleuren zijn fel, mooi en flink ontzettend gepigmenteerd. Ik ben vooral benieuwd hoe hij op mijn ogen uitpakt als ik er echt even voor ga zitten. Dit ga ik in een latere blog nog plaatsen. 

 

 

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, er gaan er zeker nog meer volgen over de James Charles palette.

 

Liefs van mij, 

X

Reactie schrijven

Commentaren: 0