· 

Aussie haar verzorgingsproducten

Shampoo

 

Ik gebruik nu een kleine 2 weken de shampoo en de conditioner van AUSSIE, ik moet zeggen dat ik ontzettend heb moeten wennen aan het product zelf. Vooral omdat je er in mijn geval echt een conditioner bij moet gebruiken omdat mijn haar anders ontzetten droog aanvoelt. Ik gebruik de scentsational smooth variant. Omdat ik best snel last heb van vettig haar is dit echt een fantastisch product om te gebruiken zodat je haar net even 1 dagje schoner eruit ziet. Hierdoor ben ik ook van 1 x wassen per dag naar om de dag gegaan. 

 

Waar ik ontzettend blij van werd was de heerlijke geur die in je haar zit. Ik vind het zo fijn dat er een lekkere zoete geur aan een shampoo of conditioner zit. De geuren die erin verwerkt zijn: Australian riberry & Cupuaçu butter scents de kleur van de shampoo is wit. 

 

 

Ik ben aussie gaan gebruiken omdat ik best wel fijn maar ook moeilijk haar heb.. Ik ben ook best wel gehecht geraakt aan deze shampoo. Ik wil dit product zeker vaker gaan gebruiken. 

 

#HAPPYLIKEAROO

 

 

 

conditioner

Wat een geweldig product. Ik ben hele-maal blij met deze conditioner. Bij veel conditioner had ik een vettig gevoel op mijn hoofdhuid. De naam van het product is miracle moist voor droog en dorstig haar. Ik heb perongeluk de verkeerde in de winkel gepakt... maar ik ben van mening dat deze het beste werkt bij mij. Ik laat de conditioner 5 minuten inwerken. 

 

Ook geloof ik er in dat de shampoo mijn haar droog maakt en dat deze conditioner dan inspringt om het te redden. 

 

De conditioner heeft een de lekkere geur van macadamia olie en de kleur is huidskleur en voelt totaal niet vettig aan in je handen. 

 

Wanneer je echt ontzettend droog haar hebt van jezelf kan ik dit product echt aanraden. Het is een super fijn product en ja, het werkt gewoon. 

 

#BLIJHAAR

 

 

 de shampoo en conditioner

Ik ben ontzettend blij dat de producten van aussie in de winkels liggen. Ook al zijn ze redelijk aan de prijzige kant, de shampoo en de conditioner kosten los €7,11 per product. 

 

Omdat ik dat eerlijk gezegd te duur vind, kijk ik altijd goed waar ze in de aanbieding zijn. Ik heb ze bij het Kruidvat in de aanbieding gekocht, daar zijn de producten van AUSSIE best vaak in de aanbieding. De aanbieding die ik had was 3 voor €10,- 

 

Je kan de producten van AUSSIE ook online kopen 

 

https://www.kruidvat.nl/haarverzorging/c/20013?q=::masterBrandName:aussie

 

#Debesteversievanjezelf

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Mandy (maandag, 06 mei 2019 17:19)

    Super lekker spul he! Ik gebruik het zelf soms ook maar inderdaad alleen als er een aanbieding is.